Bestellingen & Verzending
Betaling & Bevestigingen
Welke betaalmethoden gebruikt coravin.com?
We accepteren betalingen via MasterCard, VISA, Discover Card, American Express en PayPal. We accepteren geen cheques of contant geld. Houd er rekening mee dat we slechts één vorm van betaling per bestelling accepteren.
Krijg ik een bevestiging per e-mail voor mijn bestelling?
Ja. Binnen enkele minuten na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, maar ik zie wel een bedrag op mijn creditcard/debetkaart staan. Wat moet ik doen?
Als je een bedrag op je kaart ziet staan, maar de bestelling niet is doorgevoerd (je hebt geen orderbevestigingsnummer ontvangen), gaat het waarschijnlijk om een virtuele betaling of een wachttijd die is gegenereerd toen je probeerde je bestelling te plaatsen. Dit wordt binnen een paar dagen van je afschrift verwijderd. Als je je echter zorgen maakt, raden we je aan je bank of creditcardmaatschappij te bellen of contact op te nemen met Coravin Klantenservice op csr_eu@coravin.com.
Wie mag een aankoop doen op deze site?
Je moet minstens 18 jaar oud zijn om een aankoop te doen op van Coravin. Als je jonger bent dan 18 jaar, mag je deze website alleen gebruiken met de betrokkenheid van een ouder of voogd.
Kan ik het volgende kopen Coravin producten kopen voor wederverkoop via deze site?
Deze site is alleen bedoeld voor aankopen door eindgebruikers en producten die via de website worden verkocht, mogen niet worden doorverkocht. Neem contact op met de klantenservice op csr_eu@coravin.com als u een geautoriseerde wederverkoper wilt worden van Coravin producten.
Ik heb een foutmelding gekregen toen ik probeerde uit te checken. Wat betekent dit?
De meeste fouten die je tijdens het afrekenen ziet, worden in het rood op het scherm weergegeven. De meest voorkomende fouten zijn een onjuist factuuradres of een geweigerde creditcard. Als u een probleem hebt, neem dan contact op met uw bank of Coravin Klantenservice op csr_eu@coravin.com.
Wijzigingen en annuleringen
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd of gewijzigd als ze eenmaal zijn geplaatst. We accepteren echter wel retourzendingen van de Coravin Systeem, afhankelijk van onze Retourbeleid.
Neem contact op met Coravin Klantenservice voor assistentie op csr_eu@coravin.com.
Verzending & tracering
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
1.) Bevestiging van verzending per e-mail: Zodra je bestelling is verzonden, brengen we je via e-mail op de hoogte van de verzendstatus. Deze e-mail geeft je ook informatie over het volgen van je bestelling en de mogelijkheid om de status van je bestelling te bekijken vanaf je computer.
2.) Mijn account: U kunt de status van uw bestelling ook vanaf de site controleren - log in op uw Coravin Log in op uw account en u vindt uw volgnummer met informatie over uw bestelling.
3.) U kunt de status van uw bestelling controleren door hier te klikken en de eenvoudige instructies te volgen.
Wat is jullie verzendbeleid?
Bestellingen die voor 12.00 uur op werkdagen worden geplaatst (maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen), worden meestal diezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Er wordt een verzendbevestiging per e-mail verzonden zodra de bestelling onze fabriek heeft verlaten. Coravin We doen al het redelijke om je bestelling op de verwachte verzenddatum te leveren, maar we zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen. We zorgen ervoor dat zendingen voldoen aan alle richtlijnen en voorschriften die zijn opgesteld door federale en staatsrichtlijnen en we verzenden via de vervoerder die is aangewezen door Coravin.
Kan ik mijn verzending versnellen?
Ja, expresverzending is beschikbaar in de hele EU, met uitzondering van Nederland. Als expreslevering beschikbaar is voor jouw locatie, zie je deze optie tijdens het afrekenen.
Kan ik mijn verzendopties wijzigen nadat mijn bestelling is geplaatst?
Nee, we kunnen geen bestellingen meer wijzigen of annuleren nadat ze zijn geplaatst. Controleer uw bestelgegevens bij het afrekenen voordat u de bestelling verzendt.
Verzendbeperkingen
In een aantal landen kunnen we niet (altijd) leveren op eilanden. Hieronder vind je een overzicht:
- Spanje
We leveren op het vasteland van Spanje en alleen op de Balearen.
Niet op andere Spaanse eilanden (bijv. Canarische Eilanden, Ceuta, Melilla). - Frankrijk
We leveren niet op Franse eilanden/overzeese gebiedsdelen (DOM-TOM). - Portugal
We leveren alleen op het vasteland van Portugal.
Niet op de eilanden (bijv. Madeira, Azoren). - Italië
We leveren op het vasteland van Italië en op Sicilië
Leveringen naar Sicilië kunnen 2–3 extra werkdagen duren.
We leveren niet op andere Italiaanse eilanden (bijv. Sardinië en kleinere eilanden).
Als je twijfelt of we op jouw adres kunnen leveren, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.