Bestellingen & verzending

Kies een onderwerp

  • Betaling & bevestigingen
  • Wijzigingen & annuleringen
  • Verzending & volgen

Terug naar boven

Betaling & bevestigingen

Welke betaalwijzen accepteert Coravin.nl?

Wij accepteren betalingen via MasterCard, VISA, American Express, PayPal, en Apple Pay via de app. Wij accepteren geen cheques of losgeld. Houd er rekening mee dat wij slechts één betaalwijze accepteren per bestelling.

Ontvang ik een e-mailbevestiging van mijn bestelling?

Ja. Binnen enkele minuten na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt ingevoerd.

Ik heb geen bevestigingsnummer ontvangen, maar ik zie wel dat er kosten in rekening zijn gebracht op mijn creditcard/betaalrekeningn. Wat moet ik doen?

Als je kosten op je rekening tegenkomt, maar de bestelling is niet goed verwerkt (je hebt geen bevestigingsnummer ontvangen), dan kan het zo zijn dat het in afwachting is van virtuele kosten of een wachttijd die is gegenereerd toen je probeerde je bestelling te plaatsen. Dit zal binnen enkele dagen van je overzicht verwijderd zijn. Als je je echter zorgen maakt, raden we je aan je bank of creditcardbedrijf te bellen of om contact op te nemen met de klantenservice van Coravin via 020 3608 9115.

Wie kan er kopen op deze website?

Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om aankopen te doen op www.coravin.nl. Als je jonger bent dan 18 jaar, dan mag je deze website alleen gebruiken onder toezicht van een ouder of verzorgende.

Ik ontving een foutmelding tijdens het afrekenen. Wat betekent dit?

De meeste fouten tijdens het afrekenen worden in rood op het scherm weergegeven.
De meest algemene fouten komen voor bij een onjuist facturatie-adres of een geweigerde creditcard. Als je je zorgen maakt, raden we je aan je bank of creditcardbedrijf te bellen of om contact op te nemen met de klantenservice van Coravin via 020 3608 9115.


Terug naar boven

Wijzigingen & annuleringen

Hoe wijzig of annuleer ik mijn bestelling?

Bestellingen kunnen pas worden geannuleerd of gewijzigd zodra ze geplaatst zijn.
We accepteren retouren van het Coravin-systeem volgens ons Retourbeleid.

Neem voor hulp contact op met de klantenservice van Coravin via csr_eu@coravin.com .


Terug naar boven

Verzending & volgen

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

1.) Bevestigingse-mail verzending: Zodra je bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met de status van de verzending. Deze e-mail voorziet je ook van de nodige volginformatie en de mogelijkheid om de status van je bestelling te bekijken vanaf je eigen computer.

2.) Mijn account: De status van je bestelling kun je ook bekijken op de website - meld aan bij je Coravin-account en je vindt je volgnummer bij de informatie over je bestelling.

3.) De status van je bestelling controleer je door hier te klikken en de eenvoudige instructies te volgen.

Wat is jullie verzendbeleid?

Bestellingen die je op werkdagen (maandag tot vrijdag, met uitzondering van feestdagen) voor 12.00 uur plaatst, worden doorgaans dezelfde dag nog verwerkt en verzonden. Er wordt een verzendbevestiging gestuurd zodra je bestelling onze vestiging heeft verlaten. Coravin stelt alles in het werk om je bestelling te verwerken volgens de verwachte verzenddatum, maar we kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele vertragingen van de verwerking van je bestelling. We zorgen ervoor dat onze zendingen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de overheid en verzenden via de vervoerder die Coravin aangeeft.

Bestaat er ook Express verzending?

Momenteel bieden we de volgende Express verzending aan met FedEx. Houd er rekening mee dat alle verzendtijden worden berekend op basis van de verzenddatum en dat Standard Business Days exclusief weekends en feestdagen zijn:

FedEx (1-2 werkdagen)

Kan ik mijn verzendopties nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Nee, we kunnen een bestelling niet meer wijzigen of annuleren zodra deze is geplaatst.
Vergeet niet de details van je bestelling goed door te nemen aan de kassa voordat je de bestelling echt plaatst.