Retouren & garantie

Kies een onderwerp

  • 60 Dagen risicoloos op proef & retourneren
  • Informatie over de beperkte garantie

Terug naar boven

60 Dagen risicoloos op proef & retourneren

Wat is jullie retourbeleid?

Als je een Coravin-systeem direct hebt gekocht via www.coravin.nl en niet geheel tevreden bent met je product, kun je het binnen zestig (60) dagen na aankoopdatum retourneren. Om jouw Coravin-systeem te retourneren, neem je contact op met de klantenservice via 020 3608 9115 of csr_eu@coravin.com. We vergoeden de aankoopprijs van het geretourneerde Coravin-systeem (met uitzondering van de verzendkosten) binnen dertig (30) dagen na ontvangst van dergelijke geretourneerde producten in ons magazijn.

Let op: Coravin-capsules kunnen niet worden geretourneerd en worden niet gerestitueerd.

Als je een Coravin-systeem hebt gekocht bij een van onze geautoriseerde verkopers, neem dan daar direct contact mee op voor hun retourbeleid.

Kan ik mijn Coravin-systeem retourneren als ik het heb gekocht bij een verkoper?

Nee, de 60 dagen risicoloos op proef wordt alleen aangeboden aan iedereen die direct gekocht heeft via www.coravin.nl. Neem contact op met je verkoper voor hun retourbeleid.

Mijn bestelling was beschadigd toen ik het ontving. Wat moet ik doen?

Als je schade opmerkt voordat je het pakket accepteert, weiger dan de levering en neem contact op met de klantenservice van Coravin via 020 3608 9115 of csr_eu@coravin.com.

Als je pas schade ziet nadat je het pakket hebt geopend, neem je direct na het openen contact op met de klantenservice van Coravin via 020 3608 9115 of csr_eu@coravin.com.


Terug naar boven

Informatie over de beperkte garantie

Wat is jullie garantiebeleid?

Coravin garandeert dat jouw Coravin-apparaat gedurende twee jaar na aankoopdatum bij Coravin of een geautoriseerd reseller van Coravin of partner geen defecten bevat in materiaal en vakmanschap. Wij zullen naar eigen goeddunken een apparaat repareren of vervangen als het niet voldoet aan deze garantie en het op normale wijze is gebruikt en volgens de verzorgingsinstructies. Het is Coravin toegestaan een aankoopbewijs te vragen om de aankoopdatum te verifiëren. Raadpleeg het juridische deel van deze website voor uitsluitingen of andere beperkingen. De garantie van Coravin omvat dekking van verlies of schade aan wijn waarvoor het Coravin-product is gebruikt NIET.

Hoe kan ik een claim indienen?

Als je problemen ervaart met jouw Coravin-systeem, neem je contact op met de klantenservice via 020 3608 9115 of csr_eu@coravin.com. Na bevestiging en goedkeuring van jouw garantieclaim, zullen wij naar eigen goeddunken het apparaat repareren of vervangen.

Aanvullende informatie

Er zijn geen garanties buiten de garanties die hierin worden gegeven. Eventuele geïmpliceerde garanties die van toepassing kunnen zijn op Coravin-apparaten, met inbegrip van geïmpliceerde garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel, zijn beperkt in duur tot de duur van deze garantie. Bepaalde Staten staan beperkingen van de duur van deze geïmpliceerde garantie niet toe, waardoor voornoemde beperking mogelijk niet op jou van toepassing is. In geen geval is Coravin aansprakelijk voor eventuele speciale, incidentele of gevolgschade op basis van overtreding van deze garantie, contractbreuk of strikte aansprakelijkheid. Bepaalde Staten staan de uitsluiting of beperking van incidentele of gevolgschade niet toe, waardoor voornoemde beperking mogelijk niet op jou van toepassing is. Deze garantie biedt je speciale wettelijke rechten en je kunt tevens andere rechten hebben, wat per Sraat varieert.

Datum van kracht: 1 November 2019